Think Pink iPhone-Rival from Verizon and Microsoft

Think Pink iPhone-Rival from Verizon and Microsoft



همکاران سیستم - شرکت مایکروسافت در رقابت با اپل، احتمالا قصد استفاده از ابزار جدیدی را دارد. بر اساس شایعات منتشر شده، مایکروسافت به همراه شرکت Verizon در حال ساخت یک گوشی هوشمند فوق‌سری با نام Pink است تا بتواند رقابت تنگاتنگی را با iPhone آغاز کند.

نخستین اخبار در مورد همکاری‌های مایکروسافت و Verizon توسط نشریه Wall Street Journal منتشر و توسط افرادی که با این موضوع درگیر بودند و از آن خبر داشتند، تایید شد.
یکی از افرادی که در جریان همکاری این دو شرکت حضور داشت و نخواست نامش فاش شود اعلام کرد، گوشی Pink در اصل یک تلفن‌همراه چندرسانه‌ای خواهد بود که با سیستم‌عامل Windows Mobile و به طور خاص برای رقابت با گوشی iPhone اپل عرضه می‌شود.
در این میان، یک شرکت دیگر نیز وظیفه تولید سخت‌افزار این گوشی را برعهده دارد و به گفته منبع یاد شده، مایکروسافت در این محصول روی "قابلیت‌های جدیدی نرم‌افزاری" تاکید کرده است که امکان دسترسی کاربران به فروشگاه اینترنتی Windows Marketplace برای تلفن‌های همراه را فراهم می‌کند.این مرکز نیز در رقابت با فروشگاه اینترنتی App Store راه‌اندازی شده است.
شرکت Verizon از دادن اطلاعاتی در این زمینه خودداری کرد، اما سخنگوی مایکروسافت در این باره گفت: «استراتژی مایکروسافت هرگز تغییر نمی‌کند. این شرکت همواره یک پلتفورم نرم‌افزاری برای این صنعت تولید کرده است. ما هم‌اکنون ارتباطات نزدیکی با تعداد زیادی از اپراتورهای مخابراتی و تولیدکنندگان گوشی در سراسر جهان داریم، زیرا کاربران تمایل دارند روی گوشی‌های مختلف تجربیات متفاوتی کسب کنند».
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد