بیش از نیمی از شرکت‌ها قصد دارند سیستم‌عامل ویستا را کناربگذارند


بر اساس نتایج حاصل از نظرسنجی از کارشناسان فناوری اطلاعات که توسط شرکت ChangeWave Research انجام شد، 44 درصد از 68 کاربری که سیستم‌عامل Windows 7 را امتحان کردند، خاطرنشان ساختند که از نسخه بتای این نرم‌افزار جامع "بسیار راضی" بوده‌اند.
بررسی‌های مشابهی که توسط مرکز ChangeWave نیز در فوریه 2007، تنها چند هفته پس از عرضه ویندوز ویستا انجام شده بود نشان داد که تنها 10 درصد کاربران از این سیستم‌عامل "بسیار راضی" بوده‌اند.
"اندی گولاب"(Andy Golub) و "مایک روبل"(Mike Wrobel) از کارشناسان شرکت ChangeWave اعلام کردند، آن دسته از کابرانی که نسبت به سیستم‌عامل Windows 7 ابراز رضایت کرد‌اند بر این باورند که ارتقاء اجرایی این برنامه مهم‌ترین دلیل برای افزایش رضایت آن‌ها محسوب می‌شود.
یکی از کارشناسان IT شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کرد: « Windows 7حافظه کمتری را به خود اختصاص می‌دهد و سرعت بالاتری دارد و در اصل برای من یک XP جدید محسوب می‌شود».
در این نظرسنجی گولاب و روبل حدود 2 هزار کاربر سازمانی که مسؤولیت خرید تجهیزات فناوری اطلاعات را برعهده داشتند، مورد بررسی قرار دادند تا نظر شرکت آن‌ها را در مورد سیستم‌عامل ویندوز دریابند. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از این نظرسنجی، 53 درصد اعلام کردند که شرکت آن‌ها قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز ویستا را کنار بگذارد و در عین حال، منتظر عرضه Windows 7 است. در این میان تنها 15 درصد اعلام کردند که سازمان آن‌ها به استفاده از ویندوز ویستا ادامه خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد